بیش از هشت سال،ظاهر طراحی آیرودینامیکی به شکل قطره اشک یا گوه مانند است.این شکل اولیه است،البته باید ملاحضات عملی از لحاظ ساخت و پیشرانه مد نظر قرار گیرد.

در دهه گذشته یا قبل تر،ما شاهد ظهور مدلی جدید بودیم،پیشرفت در دنیای فورمول 1 ،که هدایت جریان هوا با قسمت های بدنه مانند لایه های بیشتر و تنظیمات متنوع باله ها و پره ها امکان پذیر شد.

خارج از این موضوع،BMW اولین سرمایه گذار در این زمینه با کانسپت مهیج Vision Efficient در 2009 بود.از آن زمان برندهای خاصی مانند McLaren،Maserati و Ferrari با وزن کردن طراحی ها به اطلاعات جدید پیشرفته ای از حرکت جریان هوا در اطراف وسیله نقلیه رسیدند.

Baking Up a New Look,in Layers تشریح آخر هفته نیویرک تایمز بود،این روند جدیدی در طراحی آیرودینامیکی خواهد بود،Phil Patten به عنوان نویسنده و عوامل CDN بیان کرد،"بجای بدنه های یک تکه صاف،ایده های سنتی،لایه لایه بودن خودروها شبیه به مجموعه ای از قطعات پرواز در شکل گیری است.

با مصاحبه ای که با Mark Reichman سرپرست Aston Martin وChris Bangle و Robert Melville ارشد طراحی McLaren،این بینشی جالب به یکی از گرایش های برجسته در صنعت است.

gallery1 gallery1 gallery1
              


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار طراحی خودرو

طراحان خودرو

Login Form