مرسدس فاقد موفقیت رقبای لوکس خود،آئودی و BMW در حال رشد سریع در بازار خودروی چین است.اما برای بستن شکاف سرمایه گذاری 865 million معادل 140million$ در تحقیقات و توسعه محلی سخت در تلاش است.

 

به عنوان بخشی از این افزایش تعهد،در 3 نوامبر،توماس وبر(Tomas Weber) رئیس تحقیقات و توسعه(R&D) مرسدس و هوبرتوس تروسکا(Hubertus Troska) مدیر عامل شرکت چینی یک برند جدید با عنوان مرکز تحقیق و توسعه در پکن با محوریت یک استودیو طراحی پیشرفته افتتاح کردند.

از جمله کسانی که حاضر هستند،گوردن واگنر(Gorden Wagener):رئیس طراحان،،الیور بولای(Olivier Boulay):مدیر اخراجی مرکز طراحی درچین،هوبرت لی(Hubert Lee) جانشین او،کسانی که از موقعیت خود در شرکت استودیو طراحی در کارلسبد(Carlsbad) نزدیک لوس آنجلس کالیفونیا نقل مکان کردن.استودیوی جدید طراحی پیشرفته خودرو در چین

 

هرچند مرسدس اولین بار یک استودیو پیشرفته در سال 2009 در پکن افتتاح کرد،امکانات کاملا جدید قادر به اجرای خیلی از مراحل تصور مفهوم جدید و تولید خودرو ها،شامل مدل های خاک رس در مقیاس کامل، و ارائه قابلیت های بیشتری نسبت به دیگر استودیو های طراحی دایملر(Daimler)در خارج از آلمان،از جمله استودیو کارلس بد(Carlsbad) امکان پذیر میشود.استودیوی طراحی پیشرفته با تاسیسات جدید

این تابستان،دایملر استودیوی طراحی در توکیو ژاپن(که تحت نظارت بولای(Boulay) بود)را بست،این علامتی بود به عنوان منبع اصلی برای رشد آینده.Hubert Lee جایگزین Olivier Boulay میشود

شرکت بیان کرد:استودیوی جدید"برای ارائه تجربه ای شیرین به مشتریان چینی حتی لذت بخش تر از مرسدس بنز با قرار دادن توابعی جدید مانند'رنگ و تزئینات داخلی' و 'تجربه رابط کاربری' بر روی نقشه طراحی محلی شرکت،اختصاص داده شده است.

در واقع،نمونه های زیادی از درخواست های ویژه مشتریان چینی وجود دارد.درمیان آنها جا لیوانی کاربردی به جای جا بطری بزرگ که طرفداران زیادی در آمریکا دارد،به چشم میخورد.مشتریان چینی همچنین از وجود جایگاه دستمال کاغذی قدردانی کردن.همچنین مرسدس بنز به جنبه فرهنگی مانند فنگ شوی(feng shui) و امکان یکپارچه سازی در وسیله نقلیه پرداخته است.رنگ و تودوزی الهام بخش برای کانسپت G-code

مرسدس بنز درحال استخدام 20 طراح در چین است،کمپانی به دنبال افزایش آنها به حدود 40 نفر می باشد.مرکز جدید R&D،طراحان قادر به تعامل نزدیک بین مهندسان و بازاریابان خواهند بود.واحد های دیگر مرکز R&D شامل تیم انتقال قدرت و تست;یک واحد مسئول ایمنی،راحتی،امور نظارتی و IP،یک واحد برای تلماتیک و لوازم،و یک واحد برای پژوهش و نوآوری در رابطه با تمام موضوعاتی که وسایل نقلیه جدید را تحت تاثیر قرار می دهد.طراحی پیشرفته خودرو در چین

گردن واگنر(Gorden Wagener) رئیس طراحان میگوید"اعتقاد دارم استدیو پیشرفته قادر به ساخت یک مرسدس بهتر خواهد بود"اما از استودیو چین مانند همتای خود در ایالت متحده،انتظار ساخت و ارائه ایده های جدید و انگیزه های خلاق میرود.

                    


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار طراحی خودرو

طراحان خودرو

Login Form